Servicekonferencen

Servicekonferencen afholdes normalt 1 gang årligt

Servicekonferencen 2021 finder sted 8. og 9. maj 2021 på
Brogaarden, Abelonelundvej 40, Strib, 5500 Middelfart.

Rotation 2020-2021:
En række serviceposter skulle vælges på Servicekonferencen i 2020.
Da dette ikke har kunnet finde sted opfordrer Hovedservicerådet til at de eksisterende tjenere på posterne tager 1 år yderligere.
Dette drejer sig primært om servicekonference funktioner:

  • Servicekonferenceformand,
  • Servicekonferenceviceformand
  • Servicekonferenceudvalget.

Regionernes delegerede bevarer deres anciennitet fra 2020 til 2021.

Frister:

dec. 2020

  • Indsendelse af nye forslag og workshop emner inden 1. januar 2021. Se længere nede af siden (Forslag og workshopemner som var indsendt til SK 2020 vil automatisk blive overført til Servicekonferencen 2021).
  • Udvalgsrapporter fra udvalg inden 1. januar 2021- (Rapporten skal dække begge årene 2019 og 2020)
  • Ansøgninger om at blive indstillet til poster inden 1. januar 2021
    Poster på valg: Kasserer – Nordisk delegeret (periode 3 år) – International Delegeret – Suppleant for Internationale Delegerede – Revisor – Revisorsuppleant

marts 2021

  • Endelig Dagsorden offentliggøres senest 1. marts 2021
  • Regnskab for 2020  samt budget for 2021 offentliggøres senest 1. marts 2021
    (Regnskab for både 2019 og 2020 skal godkendes på SK2021
  • Tilmelding af delegerede fra regionerne senest 31.marts 2021

maj 2021

Servicekonferencen 2021 afholdes 8.-9. maj 2021 på Brogården.

Nye forslag og workshop-emner
skal være indsendt inden 1. januar 2021 til Sekretæren HSR: aa@anonyme-alkoholikere.dk.
Du skal downloade en af nedenstående blanketter og indsende den via mail:


 


Servicekonferencen 2020
Aflyst pga. Covid-19

Servicekonferencen 2019



Servicekonferencen 2017


Servicekonferencen 2016


Servicekonferencen 2015


Servicekonferencen 2014